Gogle VR

Gogle VR Oculus Quest 2

Zaawansowane gogle VR, które dostarczają pełne doświadczenia immersyjne dzięki wykorzystywanym technologiom wirtualnej rzeczywistości oraz rozszerzonej rzeczywistości. Gogle pozwalają na przeniesienie się do wirtualnego świata całym ciałem w bezpieczny sposób dzięki specjalnym kontrolerom, które imitują ręce w wirtualnej rzeczywistości. Dodatkowo zaawansowane systemy bezpieczeństwa zapewniają stabilność i monitorują Twoje otoczenie podczas gdy poruszasz się po pomieszczeniu. Dostępne aplikacje pozwalają na doświadczanie wirtualnych światów w trybie siedzącym oraz cało pokojowym. W trakcie lekcji uczniowie mogą znaleźć się w dowolnym miejscu na Ziemi, poznając kraje, zwierzęta, roślinność, oceany, a nawet wyruszyć w podróż kosmiczną. Na lekcjach muzyki oraz plastyki uczniowie mogą stworzyć własne kompozycje na wirtualnych instrumentach oraz oryginalne, cyfrowe prace plastyczne. Dostępnych jest również wiele filmów tematycznych, które znajdą zastosowanie na różnych przedmiotach szkolnych.

img-fluid
img-fluid

Szkolenia VR dla nauczycieli

Skontaktuj się z nami, jeżeli Twoja szkołą posiada gogle VR Oculus Quest 2 i nauczyciele chcieliby zacząć wykorzystywać tą technologię na różnych lekcjach przedmiotowych. Podczas stacjonarnego szkolenia w szkole skonfigurujemy sprzęt, nauczymy podstawowej obsługi gogli oraz przedstawimy przykłady wykorzystania na lekcjach przedmiotowych.

Zakup sprzętu wraz z aplikacjami lub samych aplikacji.

Oferujemy zarówno zakup i konfigurację sprzętu wraz z niezbędnymi aplikacjami do wykorzystania na lekcjach przedmiotowych lub jeżeli szkoła posiada własne gogle Oculus Quest 2 to oferujemy zakup samych aplikacji.

img-fluid
img-fluid

Twoja szkoła posida jeszcze inne google VR?

Jeżeli szkoła posiada jeszcze inny model gogli VR to również jesteśmy w stanie przeprowadzić szkolenie i pomóc z wdrożeniem sprzętu w szkole.

Zastosowanie gogli VR w Szkołach Podstawowych

Aplikacja umożliwia projektowanie 3D brył geometrycznych oraz innych kształtów  
w przestrzeni trójwymiarowej. Można tworzyć zarówno proste jak i bardziej zaawansowane projekty 3D. Dostępnych jest wiele scenerii oraz sposobów na modyfikację wybranych modeli 3D. Dodatkowo nad wybranym projektem można pracować jednocześnie w kilka osób. Daje to możliwość utworzenia wirtualnej klasy, w której nauczyciel może pokazywać wszystkim uczniom jednocześnie wybrane projekty na potrzeby lekcji.

Zastosowanie w przedmiotach szkolnych:

  • Matematyka
  • Informatyka
  • Plastyka

Największa produkcja, jaką kiedykolwiek nakręcono w kosmosie. Jest to niesamowita, czteroczęściowa wciągająca seria, w której uczniowie mogą dołączyć do ośmiu astronautów w zmieniających życie misjach na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej. Aplikacja pokazuje wiele aspektów podróży w kosmos takich jak spojrzenie na radość, cuda i niebezpieczeństwa życia na orbicie. Dzięki okularom VR uczniowie mają możliwość poznać historię, zanurzając się w pierwszym na świecie spacerze kosmicznym poza Międzynarodową Stacją Kosmiczną uchwyconym w kinowej rzeczywistości wirtualnej.

Zastosowanie w przedmiotach szkolnych:

  • Fizyka
  • Geografia

Gadgeteer to oparta na fizyce gra logiczna VR, w której uczniowie mogą budować maszyny reakcji łańcuchowej oraz rozwiązywać skomplikowane łamigłówki. Zaprojektowane tory umożliwiają interakcję pomiędzy przedmiotami za pomocą uruchamiania, uderzania, skręcania i obracania. Aplikacja posiada wiele trybów, w których można np. rozwiązywać zagadki fizyczne. Interakcja z obiektami w przestrzeni wirtualnej odbywa się za pomocą dłoni, dzięki czemu uczniowie mogą podnosić przedmioty znajdujące się w grze, przestawiać je i np. tworzyć reakcje łańcuchowe, w których zjawiska fizyczne są odpowiedzialne za ciąg zdarzeń wywołanych początkowym działaniem.

Zastosowanie w przedmiotach szkolnych:

  • Fizyka
  • Technika

Aplikacja umożliwia uczniom wcielenie się w rolę odkrywcy i wyruszenie w wirtualną podróż w dwa kultowe miejsca znajdujące się na naszej planecie. Pierwsze z nich to Antarktyka, gdzie uczeń ma możliwość poruszania się po górach lodowych w kajaku, może również wspinać się na ogromny szelf lodowy i ma okazję doświadczyć burzy śnieżnej podczas szukania zaginionej kolonii pingwinów cesarskich. Kolejną lokalizacją dostępną w grze jest Machu Picchu w Peru. Uczniowie mogą zanurz się w niesamowitych cyfrowych rekonstrukcjach starożytnej cytadeli Inków, zobaczyć mumię, czy spotkać alpaki

Zastosowanie w przedmiotach szkolnych:

  • Geografia
  • Biologia
  • Przyroda
img-fluid

Formularz kontaktowy