Wykorzystanie druku 3D w szkołach podstawowoych to szansa na prowadzenie innowacyjnych lekcji, które zachwycą uczniów. W Edu3Dkacja poza dostępem do wysokiej jakości sprzętu gwarantujemy szkolenie dla nauczycieli oraz 60 gotowych konspektów zajęć, które pozwolą na wykorzystanie drukarek na różnych przedmiotach.
Druk 3D nie tylko na lekcji informatyki, techniki czy matematyki
W ramach naszej oferty udostępniamy scenariusze zajęć, które pozwolą na prowadzenie interdyscyplinarnych zajęć. Z drukiem 3D każda lekcja może być ciekawa. Zespół naszych specjalistów stworzył kompleksowe konspekty zajęć które są zgodne z podstawą programową i mogą zostać wdrozone na różnych przedmiotach.
Z czego składa się gotowy konspekt innowacyjnych zajęć?
60 gotowych scenariuszy, które udostępniamy zawierają wszystkie niezbędne elementy.
Każdy z nich powstał w porozumieniu z nauczycielami oraz jest zgodny z podstawą programową. W skład takiego konspektu wchodzą:
szczegółowa instrukcja projektowa dla nauczyciela
film dla uczniów
ciekawostki związane z drukiem 3D
pełna dokumentacja lekcji z określeniem realizowanych celów oraz rozwijanych kompetencji
Każdy ze scenariuszy jest gotowy do wdrożenia. Konspektów jest 60 na różnym poziomie zaawanoswania (dopasowanych do wieku uczniów), dzięki czemu w każdym roczniku na każdym przedmiocie może być realizowana innowacyjna lekcja.
Uczniowie mogą korzystać z drukowania 3D na dwa różne sposoby:
Przede wszystkim poszerzają swoją wiedzę na temat nowoczesnych technologii.
Wiadomym jest, że znaczenie druku 3D w przemyśle będzie stale rosło. Z pewnością doprowadzi to do zmian gospodarczych i otworzy nowe pozycje na rynku pracy.
Z drugiej strony, dzięki drukowi 3D uczniowie mogą w prosty sposób przyswjać trudne zafadnienia, których nauka była do tej pory bardzo skomplikowana.
W ramach gotowych konspektów zajęć w Edu3Dkacja przygotowaliśmy rozwiązania, dzięki którym druk 3D pomaga przyswoić uczniom trudny materiał. Technologia pomaga im w zrozumieniu zagadnień nawet w przypadku takich przedniotów jak sztuka, geografia czy historia.